Contact Info / Websites

AIM
penis

All 19 audio Reviews


Ballas Gotta Think Ballas Gotta Think

Rated 4 / 5 stars

DAMN SON

THAT SHIT WAS DEEP OLD SCHOOL FALVOR RIGHT THERE MAH BROTHER.

FO REAL KEEP IT FRESH


Sawdust responds:

AIGHT MAN I'LL DO JUST THAT YO


From Da Crunk Hood From Da Crunk Hood

Rated 4.5 / 5 stars

DAMN RIGHT FOOL

REPRESENT DAT SHIT ALL DAY LONG.

REPRESENTING THAT SHIT FOR LIFE.


Sawdust responds:

YO DAWG YO I FEELIN YA DAWG YO


Rig - Trolled Rig - Trolled

Rated 5 / 5 stars

Downloaded.

I Fucking love you rig.


People find this review helpful!

Sax House Loop Sax House Loop

Rated 4 / 5 stars

Pico.

Wears.

Jordans.


Father-of-Death responds:

Maximus.

Sucks.

Dicks.


Sexy Suckin Sluts Fucking Sexy Suckin Sluts Fucking

Rated 5 / 5 stars

Wow

This was the greatest fucking song ever.



Rig - Sol Food (3min version) Rig - Sol Food (3min version)

Rated 5 / 5 stars

I Like it.

Butterscotch Yo!


People find this review helpful!

Rig - I Love Cowbell Rig - I Love Cowbell

Rated 5 / 5 stars

Oooh.

Cowbell For The Win



johnny's little secret johnny's little secret

Rated 4.5 / 5 stars

Well as always

funny and good. I liked some of the others better but this is still better than most stuff on here. Keep making songs and i'll keep listening.


TheBardOfBlasphemy responds:

cheers maximus... thanks for your support!


lost my pants lost my pants

Rated 4.5 / 5 stars

AWESOME

THAT SOLO BLEW ME MIND!!!! ImI


TheBardOfBlasphemy responds:

hahahaa.... thanks for the listen fella....

yeah, it was good fun to make, the whole song, but that part in particular was mega-cheese! XD


Hardstyle Boogie Hardstyle Boogie

Rated 4 / 5 stars

if i could.

if i could i would most definatly shuffle to this!